The Direction 2 Love~44~THE END

VIKTIKT ATT LÄSA UNDER KAPITLET!!! INFO OM NY NOVELL!

Senare på kvällen

Jag drog på mig en blommig klänning med ett brunt skärp på. Sedan satte jag upp håret i en snygg uppsättning och sminkade mig. Sedan drog jag på mig ett par snygga gladiator skor med mellanhög klack. Sedan tog jag min vita Chanel väska med en silverkedja och stoppade i mobil, nycklar, extra smink, pengar och tuggummi. 
Jag började gå ner till lobbyn och såg ut på gatan. Där stod en vit limousin, men min blick drogs till killen som stod lutad mot den. Harry... När han såg mig gå ut från hotellet log han.
 "You're to hot honey" flinade han och kysste mig.


 "Haha, thanks" log jag och han öppnade dörren till mig.
Jag satte mig och han kom in efter. Limousinen började åka och Harry log stort mot mig.
 "What?" Fnissade jag.
 "Nothing" log han och kysste mig igen.
När vi klev ur bilen satte vi oss på en uteplats vid stranden. Vi fick menyer och beställde ganska snabbt. Medans vi väntade på maten var det tyst. Harry satt och skakade på mitt ben. Som om han var nervös för något...
 "Ehm... Mel?" sa han och jag log.
 "Yes?"
 "I wanna like... Ask you something..." sa han och jag blev lite nervös. "Ever since I saw you the first time I've know that you were special. And I love you really much" sa han och ställde sig upp. "So... I wonder if you, Melinda Sanna Stewart, want to make me the honor and marry me?" Sa han och ställde sig på knä.
Han tog fram en röd sammetsask. Där i låg en jätte vacker ring med diamanter. Inte för mycket, inte för lite. Alldeles perfekt! Hela jag skakade och Harry såg nervöst på mig.
 "Yes!!" UTbrast jag och kastade mig runt hans hals.
Han skrattade lyckligt och satte på mig ringen. Tårarna rann nerför mina kinder och Harry kysste mig. Sedan kom maten och vi började äta. Vi sa inget, vi tog väl in allt som hänt. Nu skulle det bli körigt... Vi måste ju planera bröllopet och allt. Harry har ju fortfarande konserter och så.

Fyra veckor senare

Tio minuter kvar... Snart var jag gift... Snart byter jag och Harry ringar och vi är fast vid varandra i resten av livet, förhoppningsvis. Min klänning satt på, smyckena med, håret var uppsatt och blombuketten höll jag hårt i mina händer. Mina två brudtärnor - Danielle och Eleanor(Liam och Louis flickvänner) - stod bredvid mig med leenden. Eftersom pappa inte var tillgänglig(?) så var det Louis som skulle överlämna mig. Han stod också redo bredvid mig. Han hade på sig en svart kostym och svarta finbyxor. Som vanligt log han och jag pustade ut, i hopp om att nervositeten skulle försvinna, men det hjälpte såklart inte.
Bröllopet höll hus vid ett slott precis vid en sjö. Vi skulle gå ut till bryggan där prästen och Harry stod och ja, gifta oss? Gästerna satt på gräsmattan bara få meter ifrån oss. Sedan hade vi hyrt en liten lokal där efterfesten skulle hållas. Mamma skulle vara här. Hon sitter nog där ute nu. Väntar på att se sin flicka gifta sig.
 "It's time" log Louis och sträckte fram sin arm.
Jag log och tog tag i den. Eleanor och Danielle skulle gå framför oss. Snabbt fixade jag min klänning medans Louis fnissade.
 "You look incredible, stop worry" log han och jag log lite tillbaka.
Musiken startade och tjejerna började gå. Vi gick sakta efter. Framför oss såg vi alla resa på sig och log mot oss. Framme på bryggan stod Harry och prästen. Harry log stort och jag log tillbaka. Sedan letade jag efter mamma med blicken. Hon satt längst fram och grät av lycka. När vi äntligen kom fram kysste Louis min hand och gav den till Harry, sedan satte Louis sig ner bredvid resten av killarna och Eleanor och Danielle. Han tog Eleanors hand. 
Prästen började prata. Jag erkänner att jag inte lyssnade så mycket. Jag hade fullt upp med att se Harry i ögonen.
 "Do you, Harry Edward Styles, take this lady to your wife, and love her in sickness and in health till dead tare you apart?" Sa han och Harry log.
 "I do" log han och alla applåderade.
Prästen frågade mig samma sak och jag svarade I do.
 "The rings?" Sa prästen och Zayn kom fram med ringarna till oss.
 "Thank you Zayn" log jag.
 "Congrats" log han och Harry och jag böt ringar.
 "You can now kiss your bride" log prästen och Harry kysste mig.
Det var mitt livs bästa stund. Från stunden då jag klev ut genom dörrarna, tills kyssen. Jag älskar mitt liv. Nu har jag allt. En man, flera vänner och en lägenhet. Allt! Från och med nu, är jag Mrs. Styles.


Fyra år senare fick Harry och Melinda dottern de valde att döpa till Sanna. Killarna åkte på turné, Melindas mamma flyttade tillbaka till England och Melinda började jobba. Snart fick Melinda och Harry en son också, som de döpte till Edward. Melinda höll kontakten med Eleanor och Danielle som också bor i England. De vart bästa vänner och gjorde allt tillsammans medans killarna var borta. Eleanor och Louis fick en dotter snart också.

______________________________________________________

SLUT PÅ NOVELLEN!!! Vad tycker ni om den?? Dålig/bra/bättre/bäst/sämst/sämre än sämst??  Kommentera!! Jag tål kritik ;)
P.S Har redan börjat på en novell på den här hemsidan --> http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se Så för att fortsätta läsa mina noveller, ska no kolla där!!
Kommer ha kvar den här bloggen ifall jag gör en come back till blogg.se.... Men aa, kommer nog köra på bloggplatsen ett tag ;) Hoppas ni fortsätter följa nya bloggen, även om det är bloggplatsen!!


Kommentarer
Frida L

DEN VAR BÄTTRE ÄN BÄST! Gud vad bra den var :') Ska nog ta o läsa om den ;) <3

2012-02-26 @ 12:44:54
URL: http://fridayfriday.blogg.se/
Rim

Den äger! Du måste göra en bok av det! Och tack att du har gett mig tips! <3

2012-02-26 @ 18:08:10
URL: http://mylove4onedirection.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0