The Direction 2 Love~42~Haters

Melinda

Han älskar mig.
Han tror att jag har en annan.
Han tror jag bara gillar honom som en vän.
Jag måste verkligen säga till honom att han har fel! Snabbt reste jag på mig och gick in till sovdelen. Harry låg på rygg med blicken i taket och händerna på hans mage.
 "Harry..." började jag, men avbröt mig själv.
Efter att ha kollat på honom ett tag så klättrade jag upp i sängen och la mig. Efter att ha legat där ett tag så kunde jag verkligen inte hålla mig.
 "I love you..." viskade jag och slöt ögonen som nu vart tårfyllda.
Jag vände mig om så jag hade ansiktet mot väggen och suckade. Efter bara några minuter somnade jag om...

Jag vaknade av att någon eller några pratade. När jag öppnade ögonen såg jag killarna packa deras resväskor.
 "What are you doing?" Mumlade jag och satte mig upp.
 "We're checking into a hotel" svarade Niall och log lite.
 "Oh, great" mumlade jag hest och la mig ner igen.
 "Haha, you probably should get up now. You need to pack your stuffs" sa Liam och skrattade.
 "Wake up, crazy woman!!" Utbrast Louis med en rolig röst.
Alla skrattade, utom jag. Jag var för trött för det. Men jag tvingade mig själv att hålla ögonen öppna, även om de var riktigt tunga.
 "I can pack her stuffs" sa Harry.
Tillslut orkade jag hålla ögonen öppna utan problem och jag gick snabbt ner från sängen, vilket jag inte borde gjort. Det svartnade för ögonen och jag tog tag i stegen för att inte falla till marken.
 "Are you okey?"
Efter en liten stund öppnade jag ögonen och det var borta. Liam stod och såg oroligt på mig. För att lugna honom log jag.
 "Yes. Just a blood pressure" sa jag och han log lite.
 "Good"
De andra satt i soffan och kollade på How I Met Your Mother. Jag såg att Harry hade börjat packa min resväska, eftersom den låg på min säng. Så jag avslutade packningen och drog sedan på mig jeansshorts, ett vitt löst linne och ett brunt skärp. Sedan drog jag på mig ett par gladiator skor utan klack och gick ut i det varma sommarvädret. Solen sken och fåglarna kvittrade. Bussen stod utanför ett ganska lyxigt hotell. Jag sträckte på mig och såg mig omkring.
 "It's a beautiful day" hörde jag Harry säga bakom mig.
 "Yeah" sa jag bara och kände hur hela jag spände mig.
 "Just like you..."
Jag vände mig om och såg honom i ögonen. De gröna ögonen lös i solskenet och det där leendet bländade mig mer än solen.
 "So... How is Mason?" Frågade han och jag suckade.
 "Harry, I mean it! Seriously! I'm not together with Mason! He's just a good friend!" Utbrast jag och vände mig om för att gå mot hotellet.
Jag klev innanför dörrarna och kom till en stor, ljus lobby. Mitt emot var det öppet ut till en typ... bakgård där det fanns en stor pool, en bar, solstolar och massa annat. Jag gick ut dit och satte mig med fötterna i poolen.
 "I'm sorry..."
Jag suckade. Harry satte sig bredvid mig och la sin hand på min.
 "I'm truly sorry" sa han igen och såg på mig.
Jag vände mitt ansikte mot honom och såg honom i ögonen. Hans ögon glänste mer än vanligt. Med en suck vände jag blicken ut mot poolen och skrattade till glädjelöst.
 "I can't even believe that you think that I'm together with Mason" fnös jag och vände blicken tillbaka till Harry.
 "I'm sorry Mel... I guess I love you so much that I've hard to believe that you love me back. Even if I hope that you love me as much as I do" han såg mig djupt i ögonen.
 "I do really love you, Harry. And because of that, I'm feel really sad about that you think that I'm together with Mason. Then I starting to think that you don't love me. That you just want an excuse to don't love me"
Han såg på mig och jag kände hur tårarna steg. Jag vände ner blicken och skakade på huvudet.
 "I love you, Mel. Really much" sa han. "I would do anything for you. I could... Jump of a cliff if you were drowning in the water. I would kill a man if he threatened you. I would die if someone killed you. I would ran a thousands of miles to get to you"
När han sa det rann mina tårar och allt jag gjorde var att slänge mig runt hans hals och känna hans armar om mig. Han släppte mig sedan och reste sig upp. Jag tog hans utsträckta hand och han drog upp mig för att sedan sluta sina armar om min midja.
 "So... Where do we stand?" Frågade han.
 "Where do you want us to stand?" Frågade jag och la armarna om hans nacke.
 "This close" viskade han och drog mig nära honom.
Hans kropp nuddade min och jag lutade min haka mot hans axel. Jag pussade hans kind och såg honom sedan i ögonen. Han kysste mig länge och hans läppar masserade mina. Efter ett tag lämnade hans läppar mina och jag log mot honom.
 "Do you want to be mine again?" Frågade han och jag log.
 "Always"
Vi hörde applåder och vi vände oss om. Där stod killarna och busvisslade. Jag skrattade och Harry höll armen om min  midja medans vi gick mot dem. Louis sprang fram till mig och lyfte upp mig, för att sedan snurra runt. JAg skrattade och jag hörde de andra skratta med mig.
 "I'm so happy for you guys!" Utbrast Louis när han släppte ner mig.
 "Haha, yeah, I can see that" sa jag och alla skrattade.
Harry tog min hand och sedan tog vi våra resväskor till våra rum. Jag och Harry delade, Louis och Zayn och Niall och Liam.
 "Take care of my man now" sa Louis när vi skulle gå in i olika rum.
 "HAha, of course" flinade jag och Harry drog med mig in i hotellrummet.
Jag la min resväska på sängen och suckade. Sedan lutade jag mig bakåt och föll ner på den mjuka sängen. Harry skrattade lite åt mig och ställde sin väska vid dörren. Han gick fram till fönstret och såg ut. Jag satte mig upp och log. Solen sken in precis på Harrys ansikte. Han såg verkligen ut som en gud! Jag gick fram till honom och jag armarna om hans midja. Han vände sig om och såg mig i ögonen.
 "I've really missed you" viskade han.
Jag log mot honom och kysste honom. Han log mot mina läppar och snart ringde hans mobil.
 "Helloo" svarade han och gick mot sängen. "Yeah" han gick vidare och ställde sig mitt i rummet. "I'm not that stupid! Of course I didn't forget" sa han. "Okey" han såg på mig. "Yeah, we'll be right there"
Han la på och tog med mig till hallen. Han tog på sig sina skor och pekade på mina.
 "Where are we going?"
 "We're going to an intervju, and you're going to join us"
 "Okeeey"
Jag tog på mig mina galdiator skor och följde med Harry ut. Eftersom jag hade blicken i golvet märkte jag inte att jag gått in i någon. Jag kollade upp och såg Louis.
 "Oops, sorry" sa jag och han flinade.
 "You know, I wouldn't have forgiven you if you wouldn't take care of my man" sa han ironiskt och jag fnissade.
Vi mötte upp de andra killarna och sedan hoppade vi in i en svart, stor bil tillsammans med några livvakter. När bilen stannade efter en kvart så kunde man höra alla skrik. Och när vi gick ut såg jag flera tusen tjejer bakom galler på sidorna in till byggnaden. Jag började läsa på skyltarna. Det stod typ "I love you" och sånt, men jag fastnade vid en som det stod något annat på...
I love you guys!! And Mel, get of!! You can just go to hell! Harry is mine!! He don't even like you! No one does! If you would die, no one would care!!
Tjejerna som höll i skylten gav mig mördarblickar och skrek att det hatar mig. Harry tog min hand och såg på mig med sorgsna ögon. Snart släppte han min hand för att gå runt och skriva autografer och ta kort. Jag försökte ignorera alla mördarblickar och lyssna till alla som skrek att de tyckte Harry har hittat rätt tjej. Men det gick ju knappast så bra.
 "Go to hell Mel!!" Skrek ena tjejen som höll i den där skylten.
 "Don't listen to them. They're just jealous" sa Niall som stod bakom mig.
Jag log ett falskt leende till honom och höll mig så långt ifrån tjejerna som möjligt. Plötsligt drog någon bak mig och börjar dra mig i håret. Jag skrek och plötsligt puttade någon ner mig på marken. Det var två tjejer som sparkade på mig. Jag skrek och tillslut kom en livvakt och drog bort dem. Harry sprang fram till mig.
 "Oh my God, are you okey?" Frågade han och hjälpte mig upp.
 "Yeah" sa jag och kände smärtan i magen och på smalbenet.
Men jag försökte att inte visa hur ont det gjorde. Jag vill inte att han ska vara orolig. Killarna kom fram till mig och frågade om det gick bra. Plötsligt såg jag en liten tjej bakom gallret so skrivit Harry+Melinda=Marry<3 i ansiktet.
 "Harry, look" log jag och pekade på henne.
 "Come here"
Han tog min hand och vi gick fram till tjejen. Hon skrek lite och fick autograf och en bild.
 "You're so cute together!! Don't care about the haters, Melinda! They're just jealous" log hon och jag log tillbaka.
 "Thank you"
Sedan fick vi skynda in. Killarna vart i ordning gjorda och gick sedan ut på scenen. Jag satt bakom och kollade på. Tjejen frågade massa frågor och killarna svarade. Sedan kom frågan om tjejer...
 "We're singles, but Harry isn't" log Louis och Harry log stort medans han rodnade.
 "Ohh, let's here" log tjejen och lutade sig fram.
 "Ehm..."
___________________________________________________

Kommentera på bara!! Svara också på frågan längre ner!! :)
Tack till er som redan svarat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0